Ponad 100 dealerów Dressta z całego świata wzięło udział w Globalnej Konferencji Dealerów marki w Changzou w Chinach. Wydarzenie miało na celu zainaugurowanie nowej ery dla marki producenta spycharek. Kluczowym tematem konferencji była zmiana w kontekście niedawnego przeniesienia produkcji spycharek gąsienicowych i układarek rur Dressta do nowego, specjalnie wybudowanego zakładu w Changzhou. Konferencja stanowiła okazję do pierwszego spotkania partnerów i omówienia nowej ekscytującej przyszłości marki Dressta.
Nowa era wzrostu
Podczas konferencji dealerom zaprezentowano strategię wzrostu opartą na przodujących innowacjach produktowych, na czele z modelem spycharki TD-16N, zdobywcą nagrody Red Dot, uznawanym za wzorzec doskonałości pod względem widoczności, mocy i wytrzymałości. Dealerzy mieli okazję uczestniczyć w prezentacjach nowych maszyn Dressta, w tym modeli TD-16N, TD-20M, TD-25M oraz nowego TD-60M.
To przyjemność i zaszczyt powitać dealerów w Changzhou i pokazać im rezultaty planowania i inwestycji, jakie włożyliśmy w markę Dressta. Skali tych inwestycji nie oddadzą prezentacje czy wideokonferencje, aby w pełni ją docenić, trzeba zobaczyć to na własne oczy. Z przyjemnością oprowadziliśmy naszych gości po nowym zakładzie produkcyjnym i przekonać się, że dealerzy rozumieją nasze cele i podzielają naszą wizję marki Dressta – powiedział Bartosz Kozik, dyrektor ds. sprzedaży globalnej w Dressta.Marka
Dressta przedstawia nową strategię opartą na czterech filarach: projektowanie, moc, widoczność i wytrzymałość, a także na nowoczesnym, w pełni zautomatyzowanym zakładzie produkcyjnym o wydajności ponad 3000 jednostek oraz znaczących inwestycjach w globalne i europejskie centrum biznesowe w Stalowej Woli.
Nasze inwestycje zarówno w Chinach, jak i w Europie dowodzą, że jesteśmy gotowi na nową erę wzrostu – komentuje Howard Dale, prezes Dressta. Nasz cel to wsparcie dealerów i umożliwienie im jeszcze bliższego kontaktu z klientami poprzez skrócenie czasu realizacji zamówień i stworzenie niezrównanej sieci części zamiennych i usług. Szybsza, bardziej skupiona na klientach filozofia przynosi korzyści nie tylko naszym klientom i dealerom, lecz także samej marce Dressta.
Więcej informacji na temat LiuGong i Dressta można uzyskać na stronach internetowych: